عملکرد تراکتور در فصل نقل و انتقالات خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عملکرد تراکتور در فصل نقل و انتقالات

به گزارش ايرنا، باآغاز فصل نقل و انتقالات ليگ برتر تيم فوتبال تراکتورسازي نيز همانند ديگر تيم هاي ليگ برتري تلاش خود را براي جذب بازيکنان جديد و مطرح و همچنين حفظ بازيکنان موثر فصل قبل شروع کرد، اما با منتفي شدن ماندن امير قلعه نويي در اين تيم و پيوستن وي به استقلال تهران، همه برنامه هاي اين تيم برهم خورد و باشگاه از صفر و براي انتخاب يک مربي مطمئن و نامدار کار خود را از سر گرفت.

پس از گذشته 20 روز از فصل نقل و انتقالات، تلاش مسوولين باشگاه جواب داد و مربي مطرح و بين المللي پرتغالي بر سر اين تيم قرار گرفت تا اين مربي با اختيار تام و به دنبال انتخاب بازيکنان خوب براي فصل بعدي تيم باشد.

البته اين مربي هفته گذشته و پس ازمراسم باشکوه معارفه به کشورش بازگشت تا دستياران پرتغالي اش را نيز به تبريز بياورد و قرار است اين مربي سه مربي بدنساز، تمرين دهنده و مربي دروازه بانان را به همراه خود در تيم بکار گيرد.

غلامرضا باغ آبادي نيز به عنوان دستيار اول وي و تنها مربي ايراني حاضر در ترکيب کادر فني با اولي ويه را همکاري خواهد کرد وبراساس شنيده ها مسوول نقل و انتقالات تيم و انتخاب بازيکنان جديد نيز به شمار مي رود.

تيم فوتبال تراکتورسازي قبل از حضور ''اولي ويه را'' در تيم با دو بازيکن پرتغالي ديگر به نام هاي ژائو ويلا و آنسلمو گونزالس به توافق رسيد و با هرکدام از اين بازيکنان قرارداد دو ساله در هيات فوتبال به ثبت رساند.

با توجه به تمديد قرارداد فلاويو لوپز به مدت دو سال که در خود باشگاه صورت گرفته و هنوز رسمي نشده است سهيمه بازيکنان خارجي اين تيم تمام شده و اين تيم تنها مجاز به جذب يک بازيکن آسيايي در ادامه رقابت هاست.

اما در خريدهاي داخلي نيز اين تيم تنها با محمد ايرانپوريان بازيکن فصل قبل شهرداري تبريز و محمد نصرتي بازيکن فصل پيش پرسپوليس به مدت دو فصل قرارداد داخلي بسته و مي تواند چهار بازيکن ليگ برتري نيز جذب کند و در اين ميان گزينه هاي مختلفي مد نظر باشگاه است و اسامي بازيکناني همچون سيد صالحي، سعيد دقيقي و کريم انصاري فرد مطرح است.

اين تيم همچنين علاوه بر تمديد قرارداد لوپز، قراردادهاي مرتضي اسدي، محمد ابراهيمي، مهدي کياني و مصطفي اکرامي را به مدت دو فصل تمديد داخلي کرده و در حال مذاکره با چند بازيکن موثر ديگر فصل قبل خود براي تمديد قرار است.

تاکنون به طور رسمي ليست بازيکنان جدا شده از اين تيم اعلام نشده اما براساس اخبار انتشار يافته تاکنون قاسم حدادي فر، سياوش اکبرپور، اميرحسين صادقي و بهرام دباغ از اين تيم جدا شده و به ديگر تيم هاي ليگ برتري پيوسته و يا در حال مذاکره هستند.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در فصل پيش رو در سه جام ليگ برتر، حذفي و باشگاه هاي آسيا به مصاف حريفان خود مي رود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:تراکتور ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    عملکرد تراکتور در فصل نقل و انتقالات

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)