خيلي زود است که از صعود به جام جهاني نااميد شويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

خيلي زود است که از صعود به جام جهاني نااميد شويم

احسان حاج صفي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: بازي را خوب شروع کرديم. ما مي دانستيم قطر براي دفاع به ايران مي آيد. آنها مي خواستند از ايران يک امتياز بگيرند و به همين دليل با 9 نفر دفاع مي کردند و مي خواستند در ضدحمله ها به ما گل بزنند. آنها به خوبي اصول دفاعي را رعايت کردند و ماهرچه زديم به دربسته خورديم.

وي ادامه داد: پيش بيني کرده بوديم که مقابل سيستم دفاعي تيم قطر به مشکل مي خوريم. کوئيروش از همان اول بازي به ما گفته بود پرس شديد را در دستور کار قرار دهيم و از ثانيه اول فشار بياوريم. ما همه تلاشمان را کرديم که گل بزنيم و همه دستورات کوئيروش را در زمين اجرا کرديم اما سيستم دفاعي قطر مانع موفقيت ما شد.

حاج صفي با تقدير از حضور تماشاگران افزود: بايد از مردم تشکر کنم که براي تيم ملي سنگ تمام گذاشتند. خيلي دوست داشتيم حضور هواداران را با يک پيروزي جشن بگيريم اما قسمت نشد و شرمنده آنها شديم. اميدوارم که در بازيهاي آينده بتوانيم اين نتيجه را جبران کرده و دل مردم را شاد کنيم.

بازيکن چپ پاي تيم ملي با اشاره به اينکه 6بازي باقي مانده، گفت: خيلي زود است که از صعود به جام جهاني نااميد شويم. هنوز اتفاقي نيفتاده و بازيهاي زيادي باقي مانده اند. نبايد از الان روحيه بازيکنان را تضعيف کرد زيرا فرصت زيادي داريم و قطعا به جام جهاني صعود مي کنيم.

حاج صفي درباره تعويض خود در نيمه دوم بازي اظهارداشت: نظر کوئيروش بود که تعويض شوم و او بايد بگويد چرا من را تعويض کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:احسان حاج صفي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    خيلي زود است که از صعود به جام جهاني نااميد شويم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)