خوشحالم در پرسپوليس ماندم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

خوشحالم در پرسپوليس ماندم

غلامرضا رضايي پس از ثبت قرارداد با پرسپوليس در هيئت فوتبال به فارس گفت: خوشحالم دوباره در تيم بزرگ پرسپوليس ماندم. پرسپوليس بازيکنان خوبي جذب کرده و اميدوارم با کمک همديگر بتوانيم به هدف‌مان برسيم. به هيچ عنوان نبايد دچار غرور شويم چون بايد همه چيز را در زمين نشان دهيم.

وي در خصوص شرايط تيم ملي گفت: به دنبال اين بوديم تا با پيروزي مقابل قطر به 3 امتياز بازي برسيم اما همه چيز دست به دست هم داد تا اين اتفاق نيفتد. از زمين و هوا به دروازه قطر حمله کرديم اما ناکام بوديم. از تک تک هواداران تشکر مي‌کنم که به عنوان يار دوازدهم ما را تنها نگذاشتند.

رضايي در پايان در پاسخ به اين سوال که با آمدن قاضي و شايعه حضور انصاري فرد و خلعتبري در پرسپوليس ناراحت نيستي گفت: من عادت دارم کار خودم را انجام دهم و مشکل خاصي در اين بين وجود ندارد. کار خودم را مي‌کنم و مربي‌ تشخيص مي‌دهد چه کسي وارد ميدان مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:غلامرضا رضايي,پرسپوليس ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    خوشحالم در پرسپوليس ماندم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)