استقلال جولانگاه اوباش‌ها و بازو كلفت‌ها نيست خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

استقلال جولانگاه اوباش‌ها و بازو كلفت‌ها نيست

اتفاقاتي كه در اولين جلسه تمريني استقلال با امير قلعه‌نويي‌ رخ داد حرف و حديث‌هاي زيادي را به همراه داشته و در اين ميان شنيدن حرف‌هاي امير رضا واعظي آشتياني مديرعامل سابق استقلال در نوع خودش جالب توجه است. او مديري بود كه يكي از اختلاف‌هاي اساسي‌اش با امير قلعه‌نويي در مورد افرادي بود كه در كنار اين مربي حضور داشتند.

آشتياني در گفت‌وگو با سايت گل در واكنش با اتفاقات حاشيه‌اي در اولين جلسه تمريني استقلال مي‌گويد:« انتقاد من هم به مسوولان دولت است و هم به مسوولان ورزش كه حالا اين فضا به وجود آمده تا يك عده اوباش و بازو كلفت محيط مقدس ورزش را آغشته به گوساله كشتن و اوباش‌گري مي‌كنند و اين مسائل با روح ورزش و هيچ ادبياتي جور در نمي‌آيد. واقعا نمي‌توان گفت كه اسم اين حركات و اين اتفاقات چيست و متاسفم كه مسوولان خصوصا رئيس ورزش سكوت كرده است.»

آشتياني در پاسخ به اين سوال كه آيا خانواده حجازي حق دارند بابت اين اتفاقات ناراحت باشند. خاطرنشان مي‌كند:«‌ جدا از اين بحثي كه اشاره كرديد بايد بگويم مقصر آنهايي هستند كه چنين فضاهايي را به وجود مي‌آورند. اگر من مسوول بودم مطمئنا اين اتفاقات را بررسي مي‌كردم چون فوتبال جولانگاه افراد لات و اوباش نيست كه بخواهند از يك فرد اسطوره مصنوعي درست كنند.»

مديرعامل سابق استقلال در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« متاسفانه خيلي‌ها سكوت مي‌كنند و هيچ عكس‌العملي نشان نمي‌دهند و براي باشگاه استقلال هم جاي تاسف دارد كه اسم فرهنگي را يدك بكشد ولي افراد اوباش و بازو كلفت در تمرين اين تيم جولان مي‌دهند. به طور حتم در محل تمرين استقلال خانه‌هاي مسكوني وجود دارد و خيلي از خانواده‌ها و فرزندانشان شاهد چنين اتفاقات زشتي هستند.»

آشتياني تاكيد مي‌كند:« اگر مدت‌ها پيش با ضاربان علي دايي برخورد جدي صورت مي‌گرفت و جلوي اوباش‌ها گرفته مي‌شد و جريمه سنگيني براي آنها در نظر مي‌گرفتند اين اتفاقات نمي‌افتاد. در آن زمان مديرعامل وقت پرسپوليس كه نوچه‌پرور بود از ضاربان دايي و اوباش‌ها حمايت كرد و نتيجه‌ همين كارها اتفاقاتي است كه امروز شاهد آن هستيم. فوتبال جاي انسانيت، پاكي، سلامت و صداقت است ولي متاسفانه بايد شاهد اين صحنه‌هاي زشت باشيم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    استقلال جولانگاه اوباش‌ها و بازو كلفت‌ها نيست

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)