چند خبر کوتاه از تراکتورسازي خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

چند خبر کوتاه از تراکتورسازي

از باشگاه تراکتور سازي خبر رسيد مبلغ قرارداد اين مرد پرتغالي با تبريزي ها 700 هزار دلار است با اين حال مدير عامل تراکتور سازي مدعي شده است اين مربي را بسيار ارزانتر از مربيان داخلي خريداري کرده است با اين تفاسير حتي اگر مبلغ قرار داد اين مربي را با دلار دولتي هم محاسبه کنيم باز هم ارزانتر از مربيان داخلي نخواهد شد به اين ترتيب مي توان دليل اصرار اوليه تراکتور سازي براي جذب مربي داخلي را درک کرد چرا که قطعا هزينه کمتري براي آنها داشت.

*الويرا با مربي ايراني کار نمي کند

سرمربي جديد تيم تراکتور سازي با مربي ايراني کار نمي کند اليويرا پرتغالي که اخيرا هدايت تيم تراکتور سازي را بر عهده گرفته است طي مذاکره با مسئولان اين باشگاه مدعي شده کادر فني در مورد نظرش از خارج از ايران خواهد آورد ظاهرا وي نمي خواهد با دستيار ايراني کار کند در اين حال مسئولان اين باشگاه با توجه به تلاش هاي غلام حسين باغ آبادي و با توجه به اينکه وي سرعت يارگيري هاي فصل دوازدهم را بر عهده دارد او براي همکاري با وي حساب کردند از اين رو باغ آبادي تنها دستيار الويرا در تيم تراکتورسازي نخواهد بود و ساير نفرات را وي با خود به ايران مي آورد.

* مربي پرتغالي سه شنبه تيم را تحويل مي گيرد

سرمربي پرتغالي تيم تراکتور سازي تمرينات اين تيم را از روز سه شنبه هفته آينده استارت مي زند وي که دوباره به کشورش برگشته است سه شنبه به ايران مي آيد و تيم را با نفرات کاملش تحويل مي گيرد .

اين مربي با توجه به عدم شناخت تقريبي اش از فوتبال ايران و بازيکنان ايراني از مسئولان باشگاه خواسته خودشان نسبت به جذب بازيکنان اقدام کنند و تيم آماده را تحويل وي دهند.

طبق اعلام اين مربي تمرينات زير نظر او از روز سه شنبه هفته آينده استارت مي خورد و پس از‌ آن در مورد اردو و ساير برنامه ها به باشگاه و بازيکنان برنامه خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:تراکتورسازي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    چند خبر کوتاه از تراکتورسازي

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)