سپاهان بهترين مقصد براي علي كريمي است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سپاهان بهترين مقصد براي علي كريمي است

بعد از اين‌كه مصاحبه علي كريمي زمزمه جدايي او از پرسپوليس را جدي‌تر كرد، مربي سپاهان از آغوش باز باشگاهش براي استقبال از كريمي خبر داد.

عليرضا مرزبان در گفتگو با سايت گل گفت: «علي كريمي بازيكن بزرگي است كه حضورش براي هر تيمي مي‌تواند مثمر ثمر باشد. اگر جدايي او از پرسپوليس قطعي شود در سپاهان با آغوش باز پذيراي او خواهيم بود. سپاهان بهترين آدرس ممكن براي كريمي است. ما تنها نماينده ايران در ميان 8 تيم برتر آسيا هستيم.»

از مرزبان در مورد اختلافات قديمي‌اش با كريمي در استيل‌آذين پرسيديم. همان اختلافات شديدي كه منجر به جدايي مرزبان از استيل‌آذين شد و حالا در مورد آن‌ها اين‌طور مي‌گويد: «اين ماجراها در فوتبال طبيعي است. ممكن است در يك مقطع دو نفر به اختلاف نظر برسند اما اين مشكلات حل شده و در حال حاضر هيچ مسئله‌اي ميان ما وجود ندارد.»

دستيار كرانچار در مورد حضور نويدكيا در خط مياني سپاهان و اين‌كه آيا حضور كريمي جاي يكي از آن‌ها را تنگ نخواهد كرد، به خبرنگار گل گفت: «محرم و كريمي هم‌پست نيستند. پست بازي آن‌ها در خط مياني كاملا متفاوت است و مي‌توانند در كنار هم بازي كنند. اتفاقا حضور همزمان آن‌ها مي‌تواند يك خط هافبك رويايي را تشكيل دهد.»

مرزبان در پايان تاكيد كرد: «اميدواريم مشكلات كريمي با باشگاه پرسپوليس حل شود اما اگر قرار بر جدايي باشد، سپاهان بهترين مقصد ممكن براي كريمي است. ما تيم‌ترين تيم ايران هستيم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:علي كريمي ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سپاهان بهترين مقصد براي علي كريمي است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)