فتح الله زاده: هک شوم خيلي چيزها رو مي شود آقاي رويانيان! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فتح الله زاده: هک شوم خيلي چيزها رو مي شود آقاي رويانيان!

مديرعامل استقلال در گفت و گويي با خبرآنلاين درباره اتفاقات اخير و حرفهاي مطرح شده درباره کمک هاي دولتي به پرسپوليس مي گويد:« من فعلا خيلي سر بسته و کدگذاري شده حرف زدم. آقاي رويانيان عزيز درست است که من بچه خوي هستم و تازه به تهران رسيدم اما دليل نمي شود که ندانم قيمت يک سمند در بازار چقدر است و احيانا با چه قيمتي در نمايشگاه هاي مختلف، خريد و فروش مي شوند جناب رويانيان؟ فعلا که من دارم کدگذاري شده حرف مي زنم اما واقعا اگر حرف هايم رمزگشايي شود ، خداي ناکرده هکرها حمله کنند و رمزهايم را باز کنند، خيلي از مسائل باز مي شود.»

او ادامه مي دهد:« ما اگر بانک تات در کنارمان بوده در مقام اسپانسر اين کار را کرده، قرارداد بستيم و براي شان روي پيراهن مان تبليغ کرديم. حالا دوستان اگر سمند گرفتند و معامله مي کنند، اشکالي ندارد اما ممنون مي شوم يکي از آن سفيدهايش را که به محسن بنگر دادند را به ما هم بدهند داشته باشيم. قيمتش هم که خيلي زياد نيست!»

فتح الله زاده که اين فصل زير فشار است چون نتوانسته خريد هاي خوبي در فصل نقل و انتقالات داشته باشد، مي گويد:« من چه کسي را بايد مي خريدم وقتي بهترين بازيکنان ايران را در تيمم دارم. اصلا بروم بازار و چه بازيکني را بخرم که بهتر از آندو تيموريان، جباري يا رحمتي باشد؟ شما کسي را بهتر از مجموعه بازيکنان استقلال در ليگ برتر مي شناسيد؟ بگذاريد تيم هاي مان تکميل شوند؛ آن وقت ما عکس هاي تيم مان مي چينيم، پرسپوليسي ها هم عکس بازيکنان شان را بياورند بچينيم کنار هم . بعد هم مردم راي گيري کنند که استقلالي ها بهتر هستند يا پرسپوليسي ها. حالا شما مي توانيد نظرسنجي بگذاريد.»

شايد ايده نظرسنجي، کار جالبي باشد ميان او و رويانيان؛ « البته هميشه آنهايي که به پرسپوليس راي مي دهند تعدادشان بيشتر است اما اين ما بوديم که در زمين، آنها را سوبله و چوبله کرديم! (مي خندد و مي گويد: حاجي جان اين را شوخي کردم!) »

او بعد از اين شوخي مي گويد :« البته ما هميشه براي طرفداران خوب پرسپوليس احترامي ويژه قائل هستيم و دوست داريم رقيبي جدي در حد پرسپوليس قهرمان داشته باشيم. خيلي هم خوشحال مي شويم اگر پرسپوليس با مديريت خوب آقاي رويانيان درآمدزايي کند و بتواند تيمش را بگرداند اما مي گوييم هردوي اين تيم ها براي دولت هستند و ما امسال امتيازاتي را که دوست خوبم، آقاي رويانيان داشته ، در اختيار نداريم. امتيازاتي که سبب شده تا دست اين دوستان خيلي باز باشد. با اين وجود ما سعي مان را مي کنيم با هماهنگي وزير ورزش بتوانيم بودجه مورد نياز تيم را تامين کنيم و مشکلي براي مان ايجاد نشود.»

او درباره آخرين شرايط تمديد قرارداد با 3 بازيکن اسمي تيمش هم گفت:« آندو قول داده در ايران فقط براي استقلال بازي کند. خيال تان راحت ، او جايي نمي رود و پيش ما مي ماند. مهدي رحمتي هم هر جايي دوست داشته باشد، مي تواند مذاکره کند اما مهم اين است که در نهايت با استقلال تمديد مي کند و پيش مان مي ماند. با مجتبي هم حرف هاي مان را زديم. اميدواريم که او هم در تيمش بماند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:فتح الله زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فتح الله زاده: هک شوم خيلي چيزها رو مي شود آقاي رويانيان!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)