رويانيان: الان وقت کُري خواندن و مناظره نيست خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رويانيان: الان وقت کُري خواندن و مناظره نيست

محمد رويانيان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: باتوجه به شرايط تيم فوتبال پرسپوليس دعوتي که به برنامه ورزش و مردم داشتم را رد کردم زيرا تصور مي‌کنم الان وقت کُري خواندن و مناظره نيست.

وي افزود: از همه هواداران عذرخواهي مي‌کنم و اعلام مي‌کنم که در برنامه ورزش و مردم حضور پيدا نخواهم کرد ولي به جاي مناظره و کُري خوندن کارم را با قدرت در فصل نقل و انتقالات رو به جلو خواهم برد و به حرف ديگران توجهي نخواهم داشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: همه مي‌دانند شعار من اين است که دنبال کُري خواندن و اين مسائل در فوتبال نبايد بود؛ اما متاسفانه در چند روز گذشته صحبت‌هايي شده که به همين دليل بهتر است الان در اين خصوص پاي ميز مناظره ننشينم.

رويانيان تاکيد کرد: هدف من از اين کار آرامش براي پرسپوليس است و از اين به بعد هم به هيچ عنوان جواب کسي را نخواهم داد و کار خودم را با قدرت انجام مي‌دهم. تيمي خواهم ساخت که پرسپوليس واقعي را در زمين مسابقه نشان دهد.

قرار بود رويانيان به همراه فتح‌الله‌زاده در برنامه امروز ورزش و مردم حضور داشته باشند که مسائل مطرح‌شده پيرامون دو باشگاه در روزهاي اخير سبب شد تا مديرعامل پرسپوليس از حضور در اين برنامه خودداري کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:رويانيان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رويانيان: الان وقت کُري خواندن و مناظره نيست

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)