اولادي:مسئولان پرسپوليس تکليف مراروشن کنند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اولادي:مسئولان پرسپوليس تکليف مراروشن کنند

مهرداد اولادي روزشنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: از باشگاه هيچ خبري نيست و مسئولان اين تيم براي روشن شدن تکليف من تماسي نگرفته اند.

وي ادامه داد: با پرسپوليس قرارداد دارم و فکر مي کنم اگر مسئولان باشگاه من را نمي خواهند بايد با من تماس بگيرند و اين مساله را به صورت رسمي اعلام کنند.

مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در طول دوران فوتبالم خود را به هيچ تيمي تحميل نکردم و درابتداي فصل گذشته تمام تيم ها براي جذب من با هم درگير بودند.

وي تصريح کرد: من در پرسپوليس و به خاطر اين تيم مصدوم شدم و مي توانستند با من برخورد بهتري داشته باشند اما الان هم هيچ مشکلي با اين مساله ندارم چون من به خاطر دلم اين تيم را انتخاب کرده بودم.

وي اظهار داشت: پرسپوليس را بي اندازه دوست دارم اما براي خودم هم ارزش زيادي قائلم و مطمئن باشيد اگر نخواهند به زور در پرسپوليس نخواهم ماند. از مسئولان باشگاه مي خواهم زودتر تکليف من را مشخص کنند.

اولادي در خصوص اينکه آيا در تمرين روز يکشنبه حاضر خواهد شد، گفت: وقتي کسي با من تماس نگرفته براي چه بايد به اين تمرين بروم و در ابتدا بايد منتظر مشخص شدن تکليف باشم.

وي درخصوص پيشنهاد ديگر خود، خاطرنشان کرد:از چند تيم پيشنهاد دارم اما با آنها هيچ صحبتي نکرده ام زيرا در ابتدا مي خواهم تکليفم با باشگاه پرسپوليس مشخص شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:اولادي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اولادي:مسئولان پرسپوليس تکليف مراروشن کنند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)