کي‌روش همچنان خواهان کاهش تيم‌هاي ليگ برتر خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کي‌روش همچنان خواهان کاهش تيم‌هاي ليگ برتر

غلامرضا بهروان درباره برنامه ليگ در فصل جديد و سقف قراردادها صحبت‌هاي زير را مطرح کرد:

 شنيده‌ايم در جلسه‌اي که با کي‌روش براي برنامه‌ريزي ليگ داشتيد به دليل خواسته‌هاي سرمربي تيم ملي و عدم پذيرش آنها از سوي شما ناراحتي به وجود آمده است.

کي‌روش يک سري انتظارات دارد؛ مثل اينکه هرگاه اردوي تيم ملي بود ليگ تعطيل شود اما هيچ ناراحتي بين ما نيست. من اگر در جلسه حرفي مي‌زنم در راستاي ايفاي وظايم است. کي‌روش هم سرمربي تيم ملي است. او را دوست داريم و برايش احترام قائليم ولي از سوي ديگر ما بايد جوابگوي باشگاه‌ها هم باشيم.

خواسته کي‌روش دقيقا چيست؟

خواسته کي‌روش اين است که تعداد تيم‌ها و بازي‌ها کم شود و ملي‌پوشان زمان بيشتري براي استراحت داشته باشند در حالي که ما نمي‌توانيم امسال تعداد تيم‌ها را کاهش دهيم اما سال آينده طبق مصوبه هيئت رئيسه سازمان ليگ تعداد تيم‌ها 16 مي‌شود.

براي فصل جديد هم تنها در صورتي مي‌توانيم کاهش تيم را داشته باشيم که باشگاهي نتواند در مسابقات شرکت کند. اين موضوع را در هيئت رئيسه سازمان ليگ مصوب کرديم و فقط بايد فدراسيون آن را تصويب کند و اجرايي شود. ما طوري برنامه‌ريزي کرده‌ايم که تيم ملي بتواند برنامه‌هايش را اجرايي کند و با هم به نکات مثبتي هم رسيده‌ايم. ما طوري برنامه ليگ را در نظر گرفته‌ايم که تعطيلي کمتري داشته باشيم.

شنيده مي‌شود که کي‌روش از کفاشيان خواسته براي رسيدن به جام جهاني بهتر است ليگ تعطيل شود.

بهتر است در مورد اين مسئله با خود آقاي کفاشيان صحبت کنيد من در جريان اين موضوع نيستم.

آيا کي‌روش براي برنامه‌ريزي ليگ و برنامه‌هاي اردوي تيم ملي تعامل‌پذير است؟

کي‌روش شخصيتي بسيار جدي و پيگير دارد و مي‌خواهد تيم ملي موفق باشد و خيلي دوست دارد که کارها با برنامه پيش رود.

روند حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها به کجا کشيد؟

تمامي بازديد‌ها از ورزشگاه‌ها انجام شده و ما گزارشات را به رئيس فدراسيون ارائه مي‌کنيم. ورزشگاه‌هايي که ايراد داشته باشد قطعا به باشگاه‌ها اعلام مي‌کنيم برخي جاها پيشرفت خوبي در رفع ايرادهاي خود داشته‌اند مثلا مي‌توانم به صباي قم اشاره کنم که تا حدودي ايراد‌هايش را برطرف کرده اما برخي جاها مثل هرمزگان بايد روند بهتري در کار خود داشته باشند. ما چندان به حوزه تيم ورود نمي‌کنيم و بيشتر بحث امکانات را مدنظر قرار مي‌دهيم. باشگاه‌ها بايد تا فرصت دارند معايب خود را برطرف کنند.

تا به حال باشگاهي بوده که نتوانسته باشد نمره حرفه‌اي بودن را بگيرد؟

هنوز ما به اين جمع‌بندي نرسيده‌ايم ما هر عيب و ايرادي که ببينيم فورا به باشگاه‌ها اعلام مي‌کنيم اما در نهايت باشگاه‌ها تا موقع قرعه‌کشي فرصت دارند خود را به حد استاندارد برسانند.

در مورد رسيدگي به وضعيت قرارداد بازيکنان چه زماني ورود مي‌کنيد؟

چرا دروغ بگويم تا زماني که مدرکي به دست ما نرسد نمي‌توانيم در بررسي مبلغ قرارداد بازيکنان ورود کنيم با اين حال هرآنچه را که مي‌شنويم پيگيري مي‌کنيم.

اينکه باشگاهي از طريق خريد و فروش ماشين در حال جذب بازيکن است نياز به مدرک دارد؟

شما مي‌توانيد ثابت کنيد که چنين چيزي وجود دارد؟ آنقدر مسائل پيچيده شده که صادقانه بگويم ثابت کردن آن سخت است با اين حال ما کار خودمان را انجام مي‌دهيم. آرزو مي‌کنم مديران برابر قانون پيش روند آنها بايد بدانند اگر خلاف قانون حرکت کنند اولين جايي که ضرر مي‌کند خود همان باشگاه است. مديران هم بايد فراتر از باشگاه فکر کنند و نبايد فقط به فکر منافع تيم خود باشند.

در ليگ دسته اول هم چنين مشکلاتي وجود دارد؟

نقل و انتقالات در ليگ 1 هنوز به صورت گسترده شروع نشده اما در ليگ دسته اول وضعيت مالي خيلي خوب نيست و چنين عدد و رقم‌هايي که در ليگ برتر است وجود ندارد اما بايد صادقانه بگويم برخي ايجنت‌هاي غيررسمي بار ديگر در کنار اين تيم‌ها فعاليت خود را آغاز کرده‌اند و ما تذکرات خود را به مديران باشگاه‌ها مي‌گوييم.

اين درست است که فدراسيون تصميم گرفته از ورود مربي خارجي در ليگ دسته اول جلوگيري کند؟

چنين موضوعي در هيئت رئيسه سازمان ليگ آزادگان پيشنهاد شده ولي بايد مصوبه هيئت رئيسه را بگيرد. من خودم معتقدم اگر مربي باکيفيت بيايد منعي نبايد باشد اما اگر قرار است مربيان رده پايين به فوتبال ما نفوذ کنند بهتر است از مربيان جوان خودمان استفاده کنيم پس چه زماني ما بايد به اين جوانها فرصت دهيم. خودم هم معتقدم هرچه مانع ايجاد کنيم راه دور زدن قانون باز مي‌شود. ما بايد اين باور را در مديران خود ايجاد کنيم که به جاي استفاده از مربيان از رده خارج شده از مربيان جوان خودمان استفاده کنند و آنها را مورد حمايت خود قرار دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:کي‌روش ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کي‌روش همچنان خواهان کاهش تيم‌هاي ليگ برتر

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)